.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر
احمد حسین زادگان، نماینده عالی دولت در مازندران در آستانه سالروز میلاد بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت روز زن و مقام مادر، در پیامی این روز فرخنده را به تمامی بانوان مازندرانی تبریک گفت. ‎

شمال نیوز: احمد حسین زادگان در آستانه سالروز میلاد بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت روز زن و مقام مادر، در پیامی این روز فرخنده را به تمامی بانوان مازندرانی تبریک گفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، متن کامل پیام مقام عالی دولت در مازندران به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

(( انا اعطیناک الکوثر))

بیستم جمادی‌الثانی، سالروز ولادت باسعادت عطیه ی الهی، نور دیده گان رسول الله (ص)، اسوه پاکی و طهارت و الگو و بزرگ آموزگار تقوی و معنویت، حضرت فاطمه زهرا (س) یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

زندگی درخشان حضرت صدیقه کبری (س) که میلادش، بشارتی عظیم برای اهل آسمان و زمین بود، بزرگترین الگو برای زنان مسلمان و برکتی بد بدیل برای دل های مومنانی است که در بیابان حیات در پیِ چشمه های هستی و زندگی می گردند.

امروز در سایه تفکر دینی و جایگاهی که انقلاب اسلامی برای بانوان قائل است، زنان ایران اسلامی با الهام از آموزه های فاطمی و حفظ عفت و پاکدامنی، در عرصه های بزرگ زندگی و صحنه های کار و تلاش کشور حضور می یابند و به نقش و جایگاه خود در جامعه نگاهی تازه انداخته اند.

این جانب میلاد فرخنده دخت مکرم نبی گرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین ولادت فرزند زهرای اطهر، بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر را به تمام مادران و بانوان سرافراز مازندران ولایی، تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم بانوان بصیر، پاکدامن و آگاه ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )، نقش موثر خود را در صیانت از بنیان های فرهنگی بویژه حفظ کیان خانواده از هجمه های فرهنگی دشمنان بیش از پیش ایفا نمایند و در پیمودن مسیرهای بزرگ کار و زندگی در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) موفق و موید باشند.ان شاء الله تعالی

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.